wtorek, 14 lipca 2015

Wieczorna trasa wertepami wokół Gryfic


Dzisiaj miałem przyjemność poznać kilka osób z Grupy Rowerowej Gryfice, z którymi zrobiliśmy nieco ponad 4 dyszki po tutejszych lasach.
Fakt, że jest tutaj sporo terenów do tego typu jazdy był mi znany, jednak sam nigdy nie eksplorowałem tych zakątków tak dogłębnie bo nie znam okolicy aż tak dobrze.
Dzięki chłopakom z GRG poznałem trochę nowych terenów - głównie lasy i pola. Świetna sprawa - uwielbiam taką jazdę, chociaż momentami było piaszczyście, a tego nie uwielbiam :)
Odwiedziliśmy ruiny ładnego pałacu w Otoku. Szkoda, że zarośnięty dookoła i nie dało się lepiej pooglądać.
Ruiny pałacu w Otoku

Przerwa na "dotlenienie" ;) - chyba jako jedyny w grupie byłem niepalący.

Rewelacyjnie jechało się jak już robiło się ciemno a nad polami zaczynała unosić się wieczorna mgła. Pola zboża, ledwo widoczna ścieżeczka, mgła i niezła prędkość dawały super frajdę :)
Bardzo udana wycieczka w świetnym towarzystwie.
W czwartek powtórka :) Już nie mogę się doczekać.
W planach m.in. jakiś inny pałac - jest ich tutaj podobno bardzo dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz