piątek, 1 sierpnia 2014

Plan na nadchodzący weekend - Czaplinek

Postanowiłem zrobić sobie 2-dniową wycieczkę na weekend. Długo... nie, krótko zastanawiałem się dokąd - padło na Czaplinek. Taka mała sentymentalna podróż. Wiele lat temu bywałem w tamtych okolicach po części służbowo, ale nie bez frajdy :) Robiłem fotki dla firmy znajomego organizującej tam zielone szkoły / kolonie dla dzieciaków. Oj działo się :)
To są świetne tereny, wspaniałe widokowo / przyrodniczo. Całe Pojezierze Drawskie jest przepiękne. Takie drugie Mazury, ale chyba ładniejsze. Masa mniejszych i większych jezior. Wspaniały teren, żeby pokręcić się tam rowerem kilka dni. Niestety mam tylko weekend, a do przejechania 100 km w jedną stronę, więc się nie pokręcę za wiele, ale i tak będzie fajnie.
Pokoik w ośrodku wypoczynkowym, w którym wiele lat temu urzędowaliśmy już zarezerwowany. Teraz tylko trzeba naładować akumulatory, spakować sakwy i jutro pedałowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz